حضور

Presence

حضور

Presence

چرا تعداد یارانه بگیرها از تعداد کل جمعیت ایران بیشتره؟

اخیراً برخی مدام خط میدن که

1- تعداد یارانه بگیرها از کل جمعیت ایران بیشتره.

2- مسکن مهر خلاف سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است!

3- با شروع ثبت نام اخیر یارانه ها همه مردم بیمه می شوند و می توانند با مراجعه به شعبات سازمان بیمه خدمات درمانی، در بیمه ایرانیان ثبت نام کنن!

4- از یارانه انصراف بدین تا وضعیت درمان و خدمات پوششی اقشار ضعیف بهتر بشه!


فقط چند نکته جهت احیاناً تنویر افکار عموم و شاید شاید آقایان بازگشته از دوره چهارم زمین شناسی (ژوراسیک)

1- اولاً واضحه که در ثبت نام قبلی هدفمندی یارانه ها ایرانیان مقیم خارج هم ثبت نام شدن. همونایی که دولت تدبیر! و امید! می گه که الان نمی تونن یارانه بگیرن.

2- آقایانی عهدهای قدیم ظاهراً در جریان نیستن که مسکن مهر در پاسخ به تقاضای قریب به هفتصدهزار واحدی مسکن در سال که به یک معضل بزرگ زیرساختی در کشور تبدیل می شد (در سال های 84) ایجاد شد. طوری که الان اثری از آن تقاضای دیده نمیشه. ثانیاً مسکن مهر توسط دولت اجرا نشد بلکه با مشارکت حدود 50 درصدی دولت، بخش تعاونی کشور رو بکار گرفت. نمیدونم شاید آقایان اعصار قدیم از قانون اطلاع ندارن که بخش دولت اقتصاد کشور از بخش تعاون جداست و مسکن مهر رو تعاونی ها اجرا میکنن نه دولتی ها!!

3- ظاهراً بحث بیمه ایرانیان به یکباره همین روزا از لپ لپ زده بیرون که آقایان راست راست وانمود میکنن که تازه  شق القمر و اختراع شده.

4- تا جایی که شنیده میشد خود آقایان راستگویان! می گفتند انصراف از یارانه بخاطر جبران کسری بودجه منابع یارانه است. و تا اون جبران نشه باشه که نوبت به خدمات زیرساختی برسه...

آقایان شاید فکر کردن که خداوند موهبت عقل و فکر رو فقط به اونا عنایت کرده و بقیه رو .... (بخوانید بی سواد) فرض کردن!!






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد